Travel

Το ταξίδι μας στο Μιλάνο!

Παιδιά, αλήθεια! Ο,τι και αν πείτε για εμένα που έχω χαθεί τόσο πολύ από το blog, έχετε απόλυτο δίκιο! Απλά νιώθω κάποιες φορές πως θέλω λίγο να μην ακουμπάω κινητό και λαπτοπ όταν έχω ρεπό!

Όμως σε μια πρόσφατη κουβέντα που είχα, σκέφτηκα πως πρέπει να ξανά μπω δυναμικά στο ιντερνετικό μου «παιδί» γιατί εδώ νιώθω τέλεια, μπορώ να πω οτιδήποτε επιθυμώ και να μοιράζομαι όλες μου τις εμπειρίες και τις σκέψεις μαζί σας! Αα και πάνω σε αυτό να σας πω πως στις 30 Μαρτίου το justkelly γίνεται 2 ετών!

Και τώρα θα μπω κατευθείαν στο θέμα! Στις 12 Μαρτίου πήγαμε Μιλάνο για 2 μέρες και ήταν φ ο β ε ρ ά! Είδαμε αρκετά μέρη απλά θα ήθελα να είχα άλλη μια μέρα γεμάτη για να πηγαίναμε στη διάσημη λίμνη Κόμο! (Αν ταξιδέψετε προς το Μιλάνο, να πάτε στη λίμνη Κόμο οπωσδήποτε!)

Δυο εικοσιτετράωρα στο Μιλάνο!

1. Διαμονή

Μου αρέσει πολύ να κλείνω τα ξενοδοχεία και να χαζεύω στο TikTok διάφορα μέρη για να επισκεφτούμε! Εμείς, είχαμε σκεφτεί να κλείναμε ξενοδοχείο κοντά στο Duomo ώστε να έχουμε πιο εύκολη πρόσβαση σχεδόν σε όλα τα «βασικά» μέρη. Μέναμε στο Hotel Ritter το οποίο ήταν πάρα πολύ ωραίο, φιλικό, καθαρό και με τέλειο, ιταλικό πρωινό!
Δεν μας έλειπε τίποτα! Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο απείχε μόλις 15 λεπτά με τα πόδια από το Duomo, περίπου 20 λεπτά από το κέντρο και 5 λεπτά από σταθμό του μετρό!

Το δωμάτιο ήταν πεντακάθαρο και περιποιημένο. Βέβαια να σας πω την αλήθεια επειδή μέναμε στον 5ο όροφο, δεν ήθελα να βγαίνω έξω στο μπαλκόνι γιατί έχω υψοφοβία! Ναι, γελάστε ελεύθερα!

2. Φαγητό/Ποτό

Αχ, από που να ξεκινήσω! Νομίζω οι περισσότεροι γνωρίζετε τι σημαίνει ιταλική κουζίνα και ποσό τέλειες γεύσεις έχει! Μετά την ελληνική, η αγαπημένη μου είναι η ιταλική!

Επειδή φτάσαμε Κυριακή βράδυ, θέλαμε να βρούμε κάτι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας, γρήγορο και απλό φαγητό! Γι αυτό δεν σας έχω κάποια φωτογραφία και κάποια άποψη για το μαγαζί γιατί δεν το βάζω στη λίστα μου!

Όμως, είχαμε ανακαλύψει μέσω social και κριτικές ένα τέλειο μαγαζί με παγωτά που ήταν Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο! Μέσα σε περίπου 2 μέρες, φάγαμε 8 μπάλες παγωτό, αυτό σας λέω μόνο! Το μαγαζί λέγεται «oggi» και έχουν αλλά δυο καταστήματα, ένα στην Αθήνα μας και ένα στο Παρίσι!
Οι γεύσεις ήταν καταπληκτικές, φρέσκες και ήταν πάρα πολλές! Δοκιμάσαμε τις γεύσεις, φουντούκι, τυραμισού, μαύρη σοκολάτα, σοκολάτα γάλακτος, φυστίκι, αμύγδαλο και βανίλια!
Μάλλον οι κοπέλες στο μαγαζί, μας είχαν συνηθίσει γιατί μια μέρα, είχαμε πάει και δυο φορές!

Μαγαζιά για πρωινό δεν μπορώ να σας πω γιατί τρώγαμε στο ξενοδοχείο και ήμασταν χορτάτοι! Για μεσημέρι, φάγαμε σε ένα επίσης πολύ ωραίο εστιατόριο, λίγο τσιμπημένες τιμές (λογικό αφού είναι το Μιλάνο) αλλά άξιζε ακόμα και ο χώρος!

Το συγκεκριμένο μαγαζί λέγεται «Pino» και φημίζεται πολύ για τις πίτσες που έχει! Εμείς, είχαμε επιλέξει δυο για να έχουμε ποικιλία γεύσεων, καταλαβαίνετε! Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι όλοι έτρωγαν πολύ νωρίς. Δηλαδή κατά τη 1 το μεσημέρι, το μαγαζί ήταν ήδη γεμάτο. Όπως, επίσης με το που έρθει το φαγητό τους, τρώνε, κάθονται το πολύ 5 λεπτά και φεύγουν! Ενώ εμείς, τρώμε και καθόμαστε και καμία ώρα έξτρα!
Το βράδυ, είχαμε πάει σε ένα μαγαζί επίσης κοντά στο Duomo που είχε μόνο διαφορά ζυμαρικά! Εννοείται πως θα επέλεγα τα νιόκι που τα είχα αγαπήσει όταν είχα πάει Ρώμη! Αν και να σας πω, σε πολλά μαγαζιά δεν είχε νιόκι και δεν ξέρω γιατί!

Για ποτό είχαμε πάει στο «Aperol Tarazza» και είχαμε μπροστά μας την μαγευτική θέα από το Duomo! Το μαγαζί μέσα ήταν πορτοκαλί λόγω του Aperol και είχε ουρά από κόσμο! Όλοι περίμεναν να μπουν και να βρουν τραπέζι έξω για να απολαμβάνουν τη θέα. Ευτυχώς, ήμασταν και εμείς από τους τυχερούς που βρήκαμε τραπέζι!
Σας το προτείνω και αυτό το μαγαζί ανεπιφύλακτα γιατί έχει και τέλεια κοκτέιλ! Μπορεί να λέγεται Aperol αλλά δεν έχουν στον κατάλογο μόνο κοκτέιλ και ποτά με βάση το Aperol γιατί δεν αρέσει σε όλους!

Την επόμενη και τελευταία μέρα στο Μιλάνο, είχαμε πάει για καφέ στη «Galleria Vittorio Emanuele»! Πόσο όμορφα ήταν και εκεί όμως! Ωραίος κόσμος, μαγαζιά, αρχιτεκτονική, όλα ήταν υπέροχα!

3. Αξιοθέατα και μαγαζιά

Προφανώς και θα πηγαίναμε στο Duomo! Βγάλαμε και πολλές φωτογραφίες! Είχε πολύ κόσμο όπως μπορείτε και εσείς να δείτε στη φωτογραφία αλλά ήταν τόσο ωραία! Όμως, δεν μπήκαμε μέσα λόγω χρόνου αλλά θέλουμε να ξανά πάμε γιατί δεν κάναμε όσα θέλαμε!
Και επειδή είμασταν εκεί, πήγαμε και στη Galleria που σας είπα με τα πιο δημοφιλή μαγαζιά! Απλά τα θαύμαζα! Έχει τριγύρω μαγαζιά που μπορείτε να δείτε με πιο οικονομικές τιμές αλλά την παράσταση την κλέβουν τα άλλα!
Και την τελευταία μέρα που μείναμε στο Μιλάνο, λίγο πριν πάρουμε το τρένο για το αεροδρόμιο, επισκεφθήκαμε ένα εντυπωσιακό εμπορικό που πάθαμε σοκ από την αρχιτεκτονική τους και τα πολύ υψηλά κτίρια που είχε! Δυστυχώς εδώ δεν μπορώ να σας δείξω τα βίντεο αλλά τα έχω ανεβάσει όλα στο Instagram!

Δεν θα ξεχάσω την στιγμή που είχαμε πάει να πάρουμε έναν καφέ (φρέντο εσπρέσο σκέτο) και όταν το είχαμε ζητήσει, οι υπόλοιποι πελάτες μας κοιτούσαν περίεργα! Λογικό, αφού όλοι οι Ιταλοί πίνουν ζεστό καφέ! Γελάσαμε όταν φύγαμε από το μαγαζί γιατί κάποια πράγματα που εμείς τα θεωρούμε φυσιολογικά, για κάποιους άλλους, δεν είναι!

4. Μεταφορά

Από το αεροδρόμιο του Μιλάνο για το ξενοδοχείο μας, επιλέξαμε να πάρουμε μετρό Τα ταξί εκεί ήταν ακριβά, πόσω μάλλον από το αεροδρόμιο για κέντρο!

Ωστόσο, για να πάμε στο αεροδρόμιο, πήγαμε με τρένο που η διαδρομή ήταν 40 λεπτά! Σε όλα τα άλλα μέρη, πηγαίναμε με τα πόδια! Ήδη μου λείπει το Μιλάνο!
Όσον αφορά τις τιμές, δεν είναι τόσο τραγικές όσο μπορεί να τις παρουσιάζουν. Απλά είναι λιγάκι πιο ακριβά σε σχέση με την Ελλάδα. Δεν ξοδέψαμε και πολλά χρήματα και ίσως να φταίει που δεν μείναμε και πολλές μέρες.

Αυτό πάντως που έχω να πω, είναι να κάνετε ταξίδια αν έχετε την δυνατότητα! Δεν το αλλάζω αυτό που λέω, με τίποτα! Ο πλούτος μας, είναι τα ταξίδια. Ανοίγει το μυαλό μας, αποκτάμε εμπειρίες, ανακαλύπτουμε νέα μέρη, μαθαίνουμε κουλτούρες.
Και ξεπεραστήκαμε αρκετά! Ένα μικρό διάλειμμα είναι απαραίτητο για όλους μας!

Τα λέμε ξανά σύντομα σε επόμενό μου άρθρο!